14e februari

Hej! Hoppas att ni alla haft en bra alla <3 dag. Att ni spenderat den med folk ni tycker om och varit lite extra kärleksfulla mot alla. Jag är nog en av de få som inte fick något paket i morse, känns så dumt att ge paket till varandra bara för att de är alla <3 dag. Känns så krysta. Bättre att vara extra kärleksfull och omtänksam. 

Har iallafall spenderat dagen i skolan, med familjen och med mina underbara vänner. Har glidit runt lite i den nya bilen, gjort havremuffins och härre så goda de blev, ätit naturgodis och varit på Venezia med mina singleladies. En väldigt väldigt bra dag om ni frågar mig. Jag är mer än nöjd. Har varit med de personer jag tycker om och förhoppningsvis spridit lite glädje och kärlek omkring mig. 

Nu är de läggdags. Hörs i morgon, godnatt 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0