Fredag



Sex stycken snaps från idag. Jag, träning, stan osv. 

Tja. W gick för en liiten stund sen och här sitter jag kvar ensam. Han var så himla fin när han gick så hade velat ja honom hemma men de får de säkert kul på lagfesten. Jag ska laga till lite mat, vet dock inte vad för mat. Ett stort frågetecken. Sen komma min fina syster hit och sen är planen att traska ner till condeco för lite egentid med henne. En kvällsfika med fint sällskap, svårslaget. 

Hoppas att ni haft en bra fredag och att den fortsätter lika bra. KRAM 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Var köper du dina jeans? De sitter alltid perfekt på dig! Är på jakt efter ett par nya nu till våren... Tänkte om du hade något tips?!

Svar: Gud jag hittar jeans lite överallt. Jag tycker dock aldrig att jag hittade de perfekta tighta jensen som jag är ute efter. Men är du ute efter ett par ljusa, tighta och fräscha nu till våren så skulle jag kikat på ett par Crocer eller ett par Cheap Monday som ligger i en väldigt bra prisklass. Har annars sett att H&M och Gina har snygga boyfiend vilket jag tycker är ursnyggt. Men som sagt, jag har jeans från alla möjliga ställen, endel väldigt gamla och endel lite nyare. Jeans kan man ju som sagt ha i år. Men mina favorit jeans är ett par från Lager 157 faktiskt, mina svatrta favoriter är från Vila och mina favo boyfriend är ett par gamla crocker som jag klippt lite i. Hoppas att du är nöjd med ditt svar :-)
Petronella Rundqvist

2014-03-21 @ 18:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0