23.28



Efter skolan plockade W upp mig och jag hamnade hemma i soffan bredvid honom. Krängde lite mellis och mös lite innan han kilade iväg till sin dagliga träning som jag är en aning trött på. Träna träna träna hela tiden. Blev uppplockad av mamma och slogs med alla partysugna personer inne på systemet samt med alla pensionärer på Maxi och de andra hungriga. Väl hemma slängde jag i mig min sallad jag plockade ihop i affären, hoppade i träningskläderna och sprang några kilometer med min syster. Imponerad över henne då det var första gången. Var helt hundra på att hon skulle stanna efter några hundra meter, men hela 4 kilometer klarade hon av och jag peppade som en jäkla pt på bliggest loser. Körde sen lite styrka på trädeket, skönt avslut. Hjälpte sen mamma med att fixa tårtorna tills i morgon och NU ligger jag i sängen. Behöver sova för att ladda upp batterierna tills i morgon! 

Godnatt alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0