Alldeles för mycket att läsa


 
Om fem veckor är det jag som ligger på en strand i Kreta. 


Godmorgon! 
Gårdagens uppdatering var inte helt bra. Men jag var i Linnegallerian från kl 8 till 16 så jag hann helt enkelt inte med. Vi hade hår lilla utställning till Pridefestivalen som nu pågår i Växjö. Det kom inte så överdriver mycket folk och den sista timman var väldigt seg. Men jag smet iväg oxh tog bussen till Grand där min fina syster väntade. Vi tog en liten fika på esspreso, eller ja jag drack och hon åt deras extremt goda chokladbollar som jag blev en aning älskad av. Vi traskade sedan tunt lite, hon letade efter konfirmationspresenter och jag följde bara med som sällskap. Kikade på en massa bikinis som bara måste handlas in inom de kommande fem veckorna. Dock fick jag med mig en väldeligt fin plus hem. Den var så somrig och fin så jag kunde inte låta bli. Det kommer förmodligen upp bilder! Ja och senare på kvällen trillade två av Williams kompisar in. Vi kollade lite film och snackade en massa. Kul! Framåt 12 kände jag hur extremt trött jag blev och somnade till i sängen innan de han gå. Oartigt av mig! 

Idag är planerna inte stora. Ska befinna mig på gymmet om en timma, ska sen sola och plugga hela dagen. Kanske blir en sväng ill maxi för jag tror att vår kul och frys behöver påfyllning. 

Detta blev ett väldigt långt inlägg, ovanligt för att vara mig. Men så kan det gå när man inte uppdaterar regelbundet. Jag ska ta tag i livet nu och så höra vi senare! 
Önskar er alla en bra lördag, kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0