En massa blarr

Igår hängde jag med Amanda efter att hon slutat jobba. Strosade runt på stan, fixade grejer till balen, solade, tog en fika och snackade en massa. Traskade sen hem för lite mat innan vi skulle ses på Stars för en drink. Ett riktigt trevligt sällskap med fina vänner. Drog hem runt halv 12 och somnade nästan direkt! 

Idag var jag mindre pigg när klockan ringde. Drog upp William ur sängen och åkte till Grand för att byta storlek på skorna jag fick av William. Så himla snygga! Lila/rosa och så extremt balla, så himla gulligt! Blev jätteglad för dom! Har iallafall inte gjort mycket mer idag än att träna och ikväll blir det lite mys hos Emmie med tjejerna! En aning sen födelsedagsfest typ haha. Låter som en bra dag tycker jag! En massa mys med William, avslutar dagen med tjejerna och Växjö levererar sol. Kan de blir bättre? NEJ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0