En solig måndag



Solen skiner och Växjö levererar! Har idag tyvärr inte gjort så mycket. Vaknade upp bredvid kärleken som jag saknat en hel del, traskade sedan bort till frisören för att kika på lite uppsättningar till balen. När vi var klara skulle jag traska hem med världens jävla skoskav, ville jag gå från norr till väster? Nej! Så jag tog bussen och hamnade hemma i lägenheten lite lagom sur eftersom att fötterna gjorde helt sjukt ont och så skrek magen efter mat. Slängde ihop lite mat och sen somnade jag i Williams famns. Han pussade mig hejdå när han skulle kila till träningen och jag råkade somna om. Haha så himla typiskt mig. 

Nu kollar jag på tv och väntar på att mamma ska komma förbi med plåster så jag kan traska bort till gymmet. Planen är att köra ett rumppass följt av lite abs. Får se vad de blir när jag trillar in på gymmet, man vet aldrig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0