Fredag vilket betyder helg



Det är glest mellan inläggen nu och jag känner mig kass på att blogga. Har inte riktigt något kul att skriva om och sen har jag knappt något internet heller så det hjälper inte bloggandet direkt. Får helt enkelt be om ursäkt! 

Men kortfattat så rullar livet på bra. Var i skolan i inte ens två timmar igår, satt en stund på balkongen, somnade och kom försent till gymmet, mös med William och somnade medans han och hans kompis pluggade. Ja det var nog min dag igår i väldigt kort form! Inte så intressant och rolig att läsa om? Nej jag tänkte nästan de. Mitt liv är ointressant och det händer knappt något speciellt. 

Planerna idag är att efter skolan pussa en massa på William innan han åker hem till Värmland, fixa lite till morsdag, äta middag hos mormor och morfar och umgås med familjen minus Becka och pappa. Blir nog en aktiv vilodag med en promenix ikväll! Låter som en väldigt okej fredag, visst? 

Ha de fint!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0