Godmorgon



Godmorgon! 
Igår landade vi hemma hos Millan för lite mellomys. Planerna blev inte som tänkta men det blev väldigt mysigt ändå. Mina favorittjejer minus Emmie och Carlsson. Trillade sedan in i lägenheten runt 12 och somnade nästan på direkten. Var helt otroligt trött och ställde därför inget alarm. Haha ja jag brukar ställa alarm på helgen, kanske lite kontakt men tycker inte om att sova länge! Vaknade iallafall av mig själv för drygt en timma sen, har ätit och kollar nu på Harry Potter. Älskar de filmern.

Jag får se om William vaknar snart. Jag hinner kanske käka lunch innan han vaknar till liv. Har iallafall inga större planer idag, mer än att köra ett sjukt benpass på gymmet, plugga och sen landa hemma hos familjen för att sova hemma i natt. Det blir nog en bra söndag! 

KRAM 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0