Godnatt



Tre bilder jag knäppte av idag, fräna! 

Idag tog jag mitt pick och pack och åkte hem efter att jag gett William några extra långa pussar när han åkte. Det blev kvällsmat hos mormor och morfar, helt suveränt! Har sen vi landade hemma hunnit med att gå ut med hundarna, kollat lite på datorn, kollat i Veckorevyn och nu kollar jag på filmer från när vi var små. Somnar när som helst, men vill vara vaken tills William hör av sig att han kommit hem utan någon skada. Alldeles för långt till Värmland och snart kommer jag ligga gråtandes i sängen. Haha! Trodde inte att det var så svårt att vara utan någon, galet vad man kan ha fel! Jaja, jag överlever nog en helg. 

Nu ska jag stänga av filmerna på mig med världens krull och en jäkla pipa. Har inget minne av vilken extrem linslus jag va, "filma mig mormor" "hallå kolla på mig" "mormor filmar du på mig?" "Titta vad jag har, filma på mig". Haha helt sjukt! Ändå ganska kul! 
GODNATT 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0