Heej



Min nya snygga bikini som halva Sverige och jorden kommer ha typ. 

Hallå på er! Jag trillade innanför dörren för en stund sen, slängde på mig bikinin och satte mig lite på balkongen. Har varit på gymmet och köttat ryggen ordentligt! Blev dock inga mark då jag bara körde övre delen, pluss biceps och abs. Kungligt om ni frågar mig. Traskade sedan till söder för en liten solning. Hinner ej med att sola ute och då får man faktiskt fuska! Vill inte komma helt vit på balen i min mörka klänning. Eller? 

Nu ska jag ta det lugnt och vänta på att William dyker upp. Han spelar golf i detta fina vädret, helt perfekt. Själv är jag ingen stjärna på golf, men jag har en egen coch om det skulle vara så att jag vill spela lite. Lyllos? Ja och resten av kvällen ska jag plugga. Blir nog en ensam kväll då jag hörde något om att William ska på bio. Kul för honom oxh mindre kul för mig. 

Ha en jättefin lördagskväll allihopa, gamla som unga, fulla som nyktra, glada som ledsna, ensamma eller vad som helst! EN STOR KRAM PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Annie

Vad ska du ha för klänning på hans bal? :) vill ha lite inspiration och du har så himla fin stil!

2014-05-18 @ 22:52:35
Postat av: Annie

Vad ska du ha för klänning på hans bal? :) vill ha lite inspiration och du har så himla fin stil!

2014-05-18 @ 22:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0