Hej



Hur har er måndag varit än så länge? Min har varit bra. Två lektioner i skolan bestående av engelska och foto. Efter skolan fick jag skjuts (haha lat..) av mamma till gymmet och där mötte jag upp Amanda. Det blev ett jäkla ryggpass för min del, sved ordentligt och ja man börjar faktiskt se musklerna lite, visst? Hoppas bara att deffen gör lite skillnad de tre och en halv veckor som är kvar. Hoppas! Tog sen bussen hem, slängde i mig lite kvarg och kollade Familjen Annorlunda, kungligt! Råkade somna en stund och har precis satt in maten i ugnen. Väntar på att William ska trilla in genom dörren vilken minut som helst. Sen ska vi plugga och lägga oss i tid för att jag ska kunna vara aktiv under nationella i morgon. 

Hoppas att ni haft en bra måndag och att den fortsätter så! STYRKEKRAMAR 

Kommentarer
Postat av: Linn

Hejsan, kan inte du lägga ut i bilder eller text om hur ett typiskt rygg pass kan se ut för dig? Behöver lite tips! Kram

2014-05-06 @ 07:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0