ibland behöver även jag lätta på hjärtat

 
Jag är en sån typisk person som alltid tänker på allt och ingenting. Tänker på allt oviktigt och helt konstiga saker. Bryr mig om allt som är oviktigt och de som egentligen spelar roll lägger jag inte ner så mycket tid på. Saker suger kraften ur mig och tillslut orkar jag ingenting. Just så känner jag nu. Jag är så trött på saker, på livet, på skolan, på körkortet, ja på allt! Suck. Men vad ska man deppa över? Saker och ting blir då fasen inte bättre. Nej. Det gäller att kämpa och se på de positiva i livet. Glädjas åt de som är bra och får en att må bra. Glöm aldrig bort, att hur dåligt det än är, så finns det alltid något som är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0