Igår och idag



Tre snaps från igår och idag! 

Hej! 
Allt bra? Mitt liv rullar iallafall på. Igår var jag och kikade på balklänning, tränade, åt lite med mamma, Telma och Becka, mös med William, pluggade och tog en kvällsfika på condeco med fina Elsa. En väldigt väldigt bra dag måste jag säga! 

Idag vaknade jag bredvid kärleken som vanligt, åt lite frukost och sen landade jag på gymmet. Så jäkla skönt pass. Körde endast knäböj, utfall och raka mark, dock jävligt tungt. Lyfte lite extra i böjen och fasen vad skönt de kändes. Gick faktiskt riktigt bra och Fredde behövde inte ens hjälpa till då de blev tungt, stolt! Sen hämtade min farbror upp mig och körde hem mig till familjen. Hade precis landat hemma efter att ha kikat på film hos mormor och morfar på när vi var små, samt ätit lite mat. 

Nu är planen att bara ta de lugnt, plugga och umgås med familjen. Ikväll åker jag tillbaka in till stan igen. Kan inte sova utan William, lite galet! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0