Lilla lördag



Onsdag och snart helg, hur skönt? Långhelg dessutom. Har snart kämpat mig igenom skolan och överlevde ett besök hos tandläkaren. Efter skolan hämtar William mig så jag kan åka hem och ta någon tablett för magen värker. Kaanske hinner ett pass på gymmet annars får jag köra lite cardio hemma ikväll. Ska hem till familjen så mamma plockar upp mig sen. Ska baka lite grejer tills i morgon då hela släkten kommer för att fira lilla mig som fyllt 18 och Becka som fyllt 15. Blir nog ett jäkla party, brukar bli så!

Jaja, hörs senare för hemma har jag wifi. Haha internetveroende till max! Tragiskt!! Ja, hörs sen iallafall, stor kram, skumbanan! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0