Min dag



Hej på er! 
Är allt bra? Rullar livet på? Mitt liv rullar iallafall. Har idag inte gjort allt för mycket. Klockan ringde 06.30 för att jag då skulle ta mig till gymmet, men jag stängde av alarmet och somnade om tills kl 8. Behövligt! Skolan gick galant med tre lektioner och sen lökade jag järnet på gymmet. Blev ett pass bestående av rygg och biceps, helt slut. Blev sen några få intervaller på bandet innan mamma plockade upp mig. Vi hämtade balklänningen och sen åkte jag hem till William. När han kilade iväg till träningen råkade jag somna. Det blir lätt så när man är ensam. En liten pn. Har nu diskat och ska börja laga mat. Torsk blir det idag, hur gott? 

Hörs sen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0