Min tisdag



Två bilder jag knäppte av för någon helg sen. De får duga! 

Hej på er! Tänkte bara slänga in ett inlägg och berätta om min ointressanta dag. Antingen fortsätter ni läsa eller så slutar ni här. Min dag började med en väldigt seg morgon, fortsatte med nationella som kändes helt okej, åkte sen och köpte en sallad på Ica och mitt i lunchen kände jag hur smärtorna i magen växte fram. Så jag tog mitt pick och pack och åkte hem. Väl hemma somnade jag i Williams famn, pluggade när jag vaknat till liv och landade sen på teorilektionen. Efter två sega timmar med en värkande mage drog jag mig till gymmet för att röra lite på mig. Mamma tyckte att det var en bra ide, de hjälper tydligen att röra på sig när man har mensvärk? Och ja det hjälpte. Så efter träningen åkte vi och handlade som de gifta paret vi är, lagade mat och strax tänkte jag sova. 

I morgon står halkbanan och träning samt plugg på schemat. Känns som att de kommer bli en bra dag. Man får göra det bösta av de! 

Godnatt och kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0