Mitt liv i punktform


Igår: 
-pluggade teori
-körde ett jäkla axelpass på gymmet plus lite abs 
-pluggade lite till
-tog en väldigt mysig fika med Emmie och Amanda joinade när hon slutade, gos 
-åkte hem för att träffa familjen
-hemma åt vi, pluggade och jag testade även min balklänning som jag faktiskt tycker om mer och mer för varje dag! 
-somnade bums i sängen när vi kom hem 

Idag: 
-vaknade jag och mådde piss 
-när jag mådde bättre pluggade jag lite teori och bokade ubk (körkortet är såå nära nu!!!! OMG) 
-blev uppplockad av pappa och åkte ut till butiken
-sitter nu och pluggar på jobbet och sen är planerna oklara 

Har föresten fått frågor om jag kan visa min balklänning. Jättekul att ni vill se och att ni är nyfikna, men nej. Jag vill hålla de lite hemligt och visa de på balen då de kommer komma upp en massa bilder. Men jag kan säga att den är väldigt mörk, enkel och fin. Är så himla nöjd!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0