Solen lyser, himlen är blå



I morse vaknade jag av mig själv vid 8.10, pallrade mig upp eftersom det var så varmt. Hoppade i mina träningskläder och traskade bort till kalahöjden. Började alltså dagen med ett cardiopass på drygt en timma. Backintervaller, intervaller, lite hoppsquats samt hoppsquats fast sumo. En jäkla bra kombo för att hela tiden hålla pulsen uppe och gissa om jag var svettig sen? Svar ja!! 

Har sen jag kom hem ätit, fixat mig, varit en sväng på Grand för att fixa grejer till Williams bal och student, även ätit ännu mer och nu ska jag plugga. Suck! Fick med mig en bikini hem också, en jag kikat på på länge men inte orkat köpa. Såg nu att det knappt fanns någon kvar av den så jag slog till, bra val! Bilder kommer upp senare! 

Ha en bra dag, kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0