Tre bilder från min dag



Hej på er! 
Har ni haft en bra helg? Min har rullat på väldigt bra. Idag har jag och syskonen gjort frukost till mamma, suttit en stund i solen och faktiskt fått en jäkla bikinirand, hjälpt mamma att plocka undan på tomten, klippt gräset, tagit en pn, valt och varit en sväng på gymmet här i Gemla med några gamla killkompisar man inte träffar allt för ofta. Det blev ett jäkla bra axelpass följt av biceps och triceps. Pump till max och blodådrorona syntes. Har efter mitt pass smaskat i mig lite kvarg, jordnötssmör och granola. Magiskt gott! Ska packa ner alla mina grejer och ta en dusch innan William plockar upp mig. Äntligen får jag sova med min kärlek igen (haha efter två nätter, tragiskt att vi är så besatta av varandra..). Nej nu ska jag rappa lå lite! 

Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vart har du köpt "koftan" (typ blus) som du har på din andra profilbild på facebook?

2014-05-25 @ 23:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0