två frågor

 
Q/- Har också tumblr men vet aldrig vad jag ska söka på för att hitta inspiration.. Vad brukar du söka på?
 
A/- I början hade jag också väldigt svårt för att hitta insporation och ens hitta fina bilder. Men jag sökte på lite olika ord på engelska såklart, på saker jag gillar, städer, länder, fashion ja en hel massa. Hittade jag en bild jag tyckte om så gick jag in på personen som lagt upp den eller reebloggat och kikade på kontot. Såg de intressant ut så började jag följa, inte svårare än så :) Men nu följer jag ett antal och hittade jag andra fina bilder kikar jag runt på andras konton. Söker även på ord ibland om det är ett vist "ämne" på bilder jag vill ha! 
Fortsätt leta, lovar att de rullar på av sig själv :)
 
 
Q/- Vart har du köpt "koftan" (typ blus) som du har på din andra profilbild på facebook?
 
A/- Den är från Lindex, ett riktigt bra köp! Har dock lite svårt att matcha den till något ur min garderob, men ska inhandla lite grejer innan jag åker till Kreta eftersom planen är att plocka med kostan ner i väskan :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0