Valborg

Godmorgon! 
Hoppas att ni hade en bra Valborg, för det hade jag! Jag började dagen i skolan, tog sen en väldigt mysig och välbehövlig lunch med mamma på condeco. Gjorde sen några ärenden och hamnade tillslut på gymmet, skönt att få svettas lite innan festligheterna som skulle komma under kvällen. Drog efter gymmet hem en snabbis, fixade mig i raketfart och åkte sen till Amanda. Grillmys med världens bästa tjejer och lite förfest blev de innan vi kilade iväg till andra sidan stan. Träffade en massa människor, skrattade och hade de roligt. Men sen tog min magkatarr över och jag traskade hem genom hela stan. Väl i Williams famn så somnade jag extremt fort. Haha typ som alltid. Men jag hade en jättetrevlig och rolig kväll med en massa folk jag tycker om! 

Jag har precis tryckt i mig min dunderfrulle och ligger nu i sängen. Väntar på att gymmet ska öppna så att jag kan gå dit och köra ett jäkla ryggpass. Taggad till Max! Ska resten av dagen plugga en massa teori och ikväll blir de bio med mina två favvisar. Längtar! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0