Det mesta handlar om träning

Igår plockade Hanna upp mig på väg till gymmet. Blev ett pass tillsammans och ja, jag var helt slut sen. Blev rygg och biceps för mig, axlar för Hanna och triceps tillsammans. Avslutade passet med 30 min på banden som gick vääldigt fort. Avskyr kondition, men alltid kul när man är två! 
7.30 träffade jag Hanna på bandet i morse för morgoncardio innan hon skulle köra vidare och sen hem igen. Så himla kul att träna tillsammans! Får ta vara på tiden hon är här i stan! 

Idag ska vi hälsa på lilla farmor och sen åka till våran farbror för att kolla på djuren och mysa med de små hundvalparna! Åh, älskar djur och närmst hjärtat ligger helt klart små bäbisdjur! 

Hoppas ni får en härlig dag! Jag njuter av mitt lov så mycket jag kan! XO 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0