svar på frågor

vilken linje går du och på vilken skola? :)
Jag går tredje året på ES Media linjen på Kungsmadskolan i växjö :)
 
 
Har du en egen bil eller lånar du dina föräldrars? :)
Nej jag har tyvärr ingen egen bil. Har lånat mammas och pappas nu när de har varit iväg, annars har William en bil jag nästan alltid har haha :)
 
 
Sjukt duktigt av dig att bli ambassadör för celsius, hur blev du det? :) 
Och den proteinglassen, du skulle inte kunna berätta mer om den? 
Försöker sluta äta sötsaker och liknande ett tag framöver, men är den glassen hyfsat "nyttig"? :)
Tack va snällt! Jag hade lite kontakter och blev förslagen som ambassadör så då hörde jag av mig till Celsius :)
Ja absolut! Just denna smaken var ingen jag direkt fastnade för tyvärr. Ska se om den med choklad är godare då jag är en riktig chokladälskare. Det är absolut ett alternativ om man vill skippa den vanliga glassen, självklart. Sen kan man ju alltid göra egna snacka som är lite nyttigare. Så som kvargglass, frysta bananer och liknande. Alltid gott :)
 
 
Vilken smak har du på din aminosyra? Tar du den innan du tränar?
 
Jag har Blue Raz på mina amonosyror, ett stort tips! Ja jag tar de före och en bit in på mitt pass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0